szakmaitrening

Akármennyire képzett egy csapat, kell néha egy külső tréner, aki felfrissíti a tudást, aki új ötleteket hoz, aki más szemszögből világítja meg, aki tükröt tart.
Kérj egy ingyenes demót, vagy beszélgetést! Hívj fel, vagy írj egy mailt most!
Az alábbi témákban tartok, tartottam tréninget:
Cím és ügyfélszerzés
Időpont egyeztetés
Időpont és értékesítés telefonon
Felkészülés a tárgyalásra
Bemelegítés
Kifogások – megelőzés és kezelés
Termékbemutatás
Haszonérvelés
Kérdezéstechnikák
Értékesítés
Zárás
Utómunka
Ajánlás
Online értékesítés
Értékesítés történetekkel

eloadas2 2„Az embereim ismerik a terméket, tudják az értékesítési lépéseket, de valahogy mégsem működik, mintha nem lenne bennük élet, elfogyott a lelkesedés”
A termékismeretnél és az eladási technikáknál az emberi tényező sokkal fontosabb. A hangulat a csapatban, az egyének céltudatossága, önbizalma, a belső és külső motivációk nagyban befolyásolják az eredményt. A siker kulcsa: Az ember
Hívj vagy írj most és nézzük meg, hogyan tudjuk az emberi oldalt is felpörgetni. Hogy miért tartom magam képesnek erre? – Amikor a legmélyebb depresszióval küzdöttem, akkor is kb kettő ezer ember motivációjával és támogatásával foglalkoztam. Hidd el, tudom, milyen angyalként viselkedni, miközben a testem lelkem a pokolban volt.
Témák:
Célok
Motiváció
Személyiségtípusok
Kommunikáció: Szavak, hangsúly, testbeszéd
Tudatos kommunikációs gyakorlatok
Irányítás
Változás
Csapatfelmérő és csapat építő játékok

LaszloZoltan 118 2

 Shadow coaching, training on the job, coaching, személyes oktatás, monitoring, feedback...

Szavak, amelyek mögött két ember meghitt szakmai kommunikációja van.

Miről szól?

• Mick Cope: „A coaching együttműködésre épülő partneri kapcsolat.., hogy az ügyfél elérje a kívánt eredményt. A képlet egyszerű: a coaching nem más, mint tartós változás által biztosított érték teremtése.”
• Werner Vogelauer: „A coaching az ügyfél szakmai világát és személyes szempontjait összekapcsoló munka; célorientált és szituatív jellegű kísérés; egyenrangúságban zajló folyamat; a továbbfejlődés támogatása.”
• Mary Beth O’Neill: „A vezetői coaching lényege, hogy segítse a vezetőt a kihívások leküzdésében és abban, hogy a közben tanultakat a szervezet számára eredményekké alakíthassa át. Célja, hogy a beosztottak hatékonyabb irányítása érdekében a vezetőt saját csapata felé fordítsa. Ennek köszönhetően a vezető és csapata egyaránt eredményesebbé válhat.”
• John Whitmore: „A coaching célja az egyénben rejlő lehetőségek kibontakoztatása teljesítményének javítása által. Nem az illető tanítását jelenti, hanem a tanuláshoz való hozzásegítését”.
• Dr. Heidrich Balázs: „A coaching egy olyan támogató kapcsolat, amely a vezetői autoritással rendelkező ügyfél és a coach között zajlik, formálisan meghatározott egyezség keretein belül, közösen meghatározott célok elérése érdekében.”
• Szabó-Meier-Hankovszky: „A coachingban meg lehet az a bizonyosságunk, hogy egyéni és testre szabott megoldások születnek, amelyeket meg is lehet valósítani, azáltal, hogy mind a célt, mind a megoldásokat és hozzájuk vezető utat is az ügyfél térképezi fel és találja ki.”
Hogyan történik a gyakorlatban?
- Eltöltök egy pár órát, egy napot, egy hetet a csapat tagjaival és figyelek, jegyzetelek, rögzítek, majd kielemezzük és erre vagy személyes, vagy csoportos oktatást szervezünk.
- Felvett tárgyalást, telefonbeszélgetést együtt meghallgatunk, kielemezzük és feladatokat, változtatásokat, ötleteket dolgozunk ki.
- Elvonulunk és megbeszéljük a munkatárs gondolatait, nehézségeit, vágyait, korlátait, lehetőségeit, adottságait – ebből elemzést, következtetést tennivalókat, lehetőségeket fogalmazunk meg.

- Magánszemély esetében személyesen beszéljük meg az igényeket és lehetőségeket.

Kapcsolatfelvétel

Cégnév: 
Cím:
Email:
Telefon

Facebook

Készítette: Mobilbarat.hu - Mobilbarát weboldal és webáruház